ТЕСТОВЕ ЗАВДАННЯ
з дисципліни «Університетська освіта»
Завдання 1. Виберіть вірну відповідь:
«Угода про партнерство і співробітництво» між
Україною та ЄС набула чинності:
1.
2 грудня 1991 р.
2.
14 червня 1994 р.
3.
1 березня 1998 р.
4.
27 листопада 2003 р.
5.
10 червня 2004 р.
Завдання 2. Закінчіть
думку:
Процес
створення єдиного Європейського освітнього і наукового простору отримав назву «Болонський» від ____________
Завдання 3. Встановіть відповідність:
1.Сорбонська декларація а) 18-19 червня 1999 р.
2.Болонська конвенція б) 18-19 вересня 2003 р.
3.
Празьке комюніке в) 18-19 травня 2001 р.
4.
Берлінське комюніке г) 19-20 травня 2005 р.
5.
Бергенське комюніке д) 25 травня 1998 р.
Завдання 4. Зазначте період заснування кожного університету:
1. Берлінський а) XI ст.
2.
Краківський б) XII ст.
3.
Кембриджський в) XIII ст.
4.
Паризький г) XIV ст.
5.
Болонський д) XIX ст.
Завдання 5. Зробіть доповнення:
Велика хартія університетів була підписана у вересні 1988р. як документ, що
обкреслює фундаментальні принципи, якими повинні керуватися університети, щоб забезпечити
розвиток освіти і інноваційний рух в світі, що швидко змінюється. Серед
перших 430 засновників університетської співдружності були такі вищі
навчальні заклади України, як
_________________________________________________________________________
Завдання 6. Назвіть шість ключових позицій щодо створення єдиного
Європейського освітнього і наукового
простору.
Завдання 7. Заповніть таблицю:
Двоциклове навчання |
|||
Цикл |
Тривалість |
Ступінь |
Загальна кількість кредитів |
І |
|
|
|
ІІ |
|
|
|
Завдання 8. Із зазначених систем виділіть ті, що
домінують у структурі сучасної світової вищої освіти:
1.
дисциплінарна;
2.
бінарна;
3.
полігамна;
4.
унітарна;
5.
міждисциплінарна.
Завдання 9. Заповніть таблицю:
Назва країни |
Система вищої освіти |
Рівні акредитації ВНЗ |
Типи ВНЗ |
Освітньо-кваліфікаційні рівні підготовки студентів |
Україна |
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
Завдання 10. Виберіть правильну відповідь:
Україна стала офіційним
учасником Болонського процесу у:
1.
2002 р.
2.
2003 р.
3.
2004 р.
4.
2005 р.
5.
2006 р.
Завдання 11. Дайте правильне
визначення:
1. Процес внутрішньої та зовнішньої трансформації суспільства на основі європейських
цінностей та утвердження в країні європейської моделі політичних, економічних,
соціальних, культурних перетворень тощо – це______________________.
2. Європейська програма освіти, спрямована на розвиток європейського виміру та
підвищення якості освіти шляхом заохочення співробітництва між
країнами-учасницями, – ___________
3. Проект в рамках програми ТАСІС, до якого Україну було залучено з 1993 p.,
що є основним сучасним
елементом співробітництва нашої країни та ЄС у сфері освіти та навчання - __________________
Завдання 12. Виберіть правильну відповідь:
Створення Зони європейської вищої освіти
передбачено завершити до:
1.
2010 р.
2.
2011 р.
3.
2010 р.
4.
2013 р.
5.
2014 р.
Завдання 13. Дайте правильне визначення кожному з наведених понять:
Поняття Визначення
1.Компетентність а)
логічно завершена частина теоретичного і практичного навчального матеріалу з
дисципліни;
2.Кредит б) вираження результатів
навчання студентів;
3.Модуль в) група навчальних
дисциплін;
г) залікова одиниця трудомісткості
навчальної роботи.
Завдання 14. Інформацію студентам і
науково-педагогічним працівникам про навчальні заклади, факультети,
організацію, структуру навчання та розподіл курсів надає:
1.
інформаційний довідник;
2.
письмове оголошення;
3.
електронний лист;
4.
інформаційний пакет;
5.
навчальний контракт.
Завдання 15.
Встановіть відповідність:
Модуль Група
навчальних дисциплін, що
Основний а) спрямовані на самоорганізацію та самонавчання (організ.)
Підтримуючий б) розширюють та поглиблюють компетенцію у вибраній
галузі
Організаційний в) забезпечують перенесення знань на практику
Спеціалізований г) становлять ядро відповідної спеціальності
Переносний д) розвивають методологічні компетенції
Завдання 16. 1 кредит ECTS містить:
1.
20 год.;
2.
25 год.;
3.
30 год.;
4.
35 год.;
5.
40 год.
Завдання 17.
Загальне навчальне навантаження студентів визначається у:
1.
рейтингах;
2.
модулях;
3.
балах;
4.
кредитах;
5.
годинах
Завдання 18. Визначте відповідну кількість балів
кожній оцінці за шкалою оцінювання ECTS:
Оцінка ECTS |
Кількість балів |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Завдання 19. Навчальне навантаження студента на 1 рік становить
максимум:
1.
20 кредитів ECTS;
2.
30 кредитів ECTS;
3.
40 кредитів ECTS;
4.
50 кредитів ECTS;
5.
60 кредитів ECTS.
Завдання 20. Навчальними й адміністративними аспектами ECTS займаються:
1.
координатори;
2.
дидаскали;
3.
декани;
4.
консультанти;
5.
куратори.