Університетеська освіта

ТЕСТОВЕ ЗАВДАННЯ

з дисципліни «Університетська освіта»

 

Завдання 1. Виберіть вірну відповідь:

«Угода про партнерство і співробітництво» між Україною та ЄС набула чинності:

1.  2 грудня 1991 р.

2.            14 червня 1994 р.

3.            1 березня 1998 р.

4.            27 листопада 2003 р.

5.            10 червня 2004 р.

 

Завдання 2. Закінчіть думку:

Процес створення єдиного Європейського освітнього і наукового простору отримав назву «Болонський» від ____________

 

Завдання 3. Встановіть відповідність:

1.Сорбонська декларація                          а) 18-19 червня 1999 р.

2.Болонська конвенція                              б) 18-19 вересня 2003 р.

3.    Празьке комюніке                                  в) 18-19 травня 2001 р.

4.    Берлінське комюніке                             г) 19-20 травня 2005 р.

5. Бергенське комюніке                             д) 25 травня 1998 р.

 

Завдання 4. Зазначте період заснування кожного університету:

1. Берлінський                                            а) XI ст.

2.    Краківський                                            б) XII ст.

3.    Кембриджський                                     в) XIII ст.

4.    Паризький                                              г) XIV ст.

5.    Болонський                                            д) XIX ст.

 

Завдання 5. Зробіть доповнення:

Велика хартія університетів була підписана у вересні 1988р. як документ, що обкреслює фундаментальні принципи, якими повинні керуватися університети, щоб забезпечити розвиток освіти і інноваційний рух в світі, що швидко змінюється. Серед перших 430 засновників університетської співдружності були такі вищі навчальні заклади України, як _________________________________________________________________________

 

Завдання 6. Назвіть шість ключових позицій щодо створення єдиного Європейського освітнього і наукового простору.

 

Завдання 7. Заповніть таблицю:

Двоциклове навчання

Цикл

Тривалість

Ступінь

Загальна кількість кредитів

І

 

 

 

ІІ

 

 

 

 

Завдання 8. Із зазначених систем виділіть ті, що домінують у структурі сучасної світової вищої освіти:

1.  дисциплінарна;

2.           бінарна;

3.           полігамна;

4.           унітарна;

5.           міждисциплінарна.

 

Завдання 9. Заповніть таблицю:

Назва країни

Система вищої освіти

Рівні акредитації ВНЗ

Типи ВНЗ

Освітньо-кваліфікаційні рівні підготовки студентів

Україна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання 10. Виберіть правильну відповідь:

Україна стала офіційним учасником Болонського процесу у:

1.                           2002 р.

2.                           2003 р.

3.                           2004 р.

4.                           2005 р.

5.                           2006 р.

 

Завдання 11. Дайте правильне визначення:

1.  Процес внутрішньої та зовнішньої трансформації суспільства на основі європейських цінностей та утвердження в країні європейської моделі політичних, економічних, соціальних, культурних перетворень тощо це______________________.

2.     Європейська програма освіти, спрямована на розвиток європейського виміру та підвищення якості освіти шляхом заохочення співробітництва між країнами-учасницями, ___________

3.     Проект в рамках програми ТАСІС, до якого Україну було залучено з 1993 p., що є основним сучасним елементом співробітництва нашої країни та ЄС у сфері освіти та навчання - __________________

 

Завдання 12. Виберіть правильну відповідь:

Створення Зони європейської вищої освіти передбачено завершити до:

1.                       2010 р.

2.                       2011 р.

3.                       2010 р.

4.                       2013 р.

5.                       2014 р.

 

Завдання 13. Дайте правильне визначення кожному з наведених понять:

Поняття                        Визначення

1.Компетентність          а) логічно завершена частина теоретичного і практичного навчального матеріалу з дисципліни;

2.Кредит                       б) вираження результатів навчання студентів;

3.Модуль                      в) група навчальних дисциплін;

                                      г) залікова одиниця трудомісткості навчальної роботи.

 

Завдання 14. Інформацію студентам і науково-педагогічним працівникам про навчальні заклади, факультети, організацію, структуру навчання та розподіл курсів надає:

1.  інформаційний довідник;

2.            письмове оголошення;

3.            електронний лист;

4.            інформаційний пакет;

5.            навчальний контракт.

 

Завдання 15. Встановіть відповідність:

Модуль                                  Група навчальних дисциплін, що

Основний                               а) спрямовані на самоорганізацію та самонавчання (організ.)

Підтримуючий                        б) розширюють та поглиблюють компетенцію у вибраній галузі

Організаційний                      в) забезпечують перенесення знань на практику

Спеціалізований                     г) становлять ядро відповідної спеціальності

Переносний                           д) розвивають методологічні компетенції

 

Завдання 16. 1 кредит ECTS містить:

1.  20 год.;

2.           25 год.;

3.           30 год.;

4.           35 год.;

5.           40 год.

 

Завдання 17. Загальне навчальне навантаження студентів визначається у:

1.  рейтингах;

2.           модулях;

3.           балах;

4.           кредитах;

5.           годинах

 

Завдання 18. Визначте відповідну кількість балів кожній оцінці за шкалою оцінювання ECTS:

 

Оцінка ECTS

 

 

Кількість балів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання 19. Навчальне навантаження студента на 1 рік становить максимум:

1.  20 кредитів ECTS;

2.            30 кредитів ECTS;

3.            40 кредитів ECTS;

4.            50 кредитів ECTS;

5.            60 кредитів ECTS.

 

Завдання 20. Навчальними й адміністративними аспектами ECTS займаються:

1.  координатори;

2.           дидаскали;

3.           декани;

4.           консультанти;

5.           куратори.