Дисципліна: |
Університетська
освіта |
Спеціальність: |
Облік і
аудит. |
Семестр: |
|
Підсумковий контроль: |
Iспит (літня сесія) |
ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН ДИСЦИПЛІНИ
№ |
Назва розділу і теми |
кількість годин |
|
аудиторних |
самостійна робота |
||
Модуль № 1 |
|||
1.1 |
Сутність Болонського
процесу |
2 |
2 |
1.2 |
Формування сучасної
системи вищої освіти України. |
2 |
4 |
1.3 |
Основні підходи
та етапи формування вищої європейської освіти. |
2 |
4 |
1.4 |
Технологія проектування
інноваційного навчального
середовища у
системі професійної підготовки фахівців у європейських країнах |
2 |
2 |
1.5 |
Технологія проектування
інноваційного навчального
середовища у системі професійної підготовки фахівців України |
2 |
2 |
1.6 |
Залікова робота 1 |
- |
2 |
|
Разом за модулем 1 |
10 |
16 |
Модуль № 2 |
|||
2.1 |
Європейська кредитно-трансферна
система |
2 |
2 |
2.2 |
Система накопичення кредитів ECTS |
2 |
2 |
2.3 |
Освітньо-кваліфікаційні
рівні в Україні |
2 |
4 |
2.4 |
Кредитно-модульна організація навчально-виховного
процесу |
2 |
2 |
2.5 |
Система оцінювання студентів ВНЗ |
2 |
4 |
2.6 |
Залікова робота № 2 |
- |
- |
|
Разом за модулем №
2 |
10 |
14 |
|
Разом за курсом дисципліни |
20 |
30 |
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ
Основна:
КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН НАВЧАЛЬНИХ ЗАНЯТЬ
З дисципліни «Університетська освіта» Число тижнів __17______________________
Спеціальність 6.030509 Облік і аудит, курс 1, Лекцій ________20______________________
1 семестр 2011-2012 навчального року Практичних занять____-________________
Залікових занять ___4__________________
Всього ___________24___________________
Місяці |
тижні |
Лекції |
Кіл-ть год. |
Практичні заняття |
Кіл-ть год. |
Самостійна робота |
Кіл-ть год. |
Література |
Р. О. |
|
Модуль № 1 |
||||||||||
|
1 |
1.1 Сутність Болонського процесу |
2 |
|
- |
Загальні положення Закону про вищу освіту |
2 |
Закон України «Про вищу освіту». Науково-практичний коментар. За загальною редакцією Кременя В.Г. |
|
|
2 |
1.2 Формування сучасної системи вищої освіти України. |
2 |
|
|
Структура вищої освіти. Документи про вищу освіту |
4 |
5/5 |
|||
3 |
1.3 Основні підходи та етапи формування вищої європейської освіти. |
2 |
|
|
Стандарти вищої освіти |
4 |
Закон України «Про вищу освіту». Науково-практичний коментар. За загальною редакцією Кременя В.Г. |
5/5 |
||
4 |
1.4 Технологія проектування інноваційного навчального середовища у системі професійної підготовки фахівців у європейських країнах |
2 |
|
|
Управління у галузі вищої освіти |
2 |
5/5 |
|||
5 |
1.5 Технологія проектування інноваційного навчального середовища у системі професійної підготовки фахівців України |
2 |
|
|
Вищі навчальні заклади |
2 |
5/5 |
|||
6 |
|
- |
1.6 Залікова робота № 1 |
2 |
Управління ВНЗ |
2 |
5/5 |
|||
|
Разом по модулю 1 |
10 |
|
2 |
|
16 |
|
50 |
||
7 |
2.1 Європейська кредитно-трансферна система |
2 |
|
- |
Організація навчально-виховного процесу у ВНЗ |
2 |
Закон України «Про вищу освіту». Науково-практичний коментар. За загальною редакцією Кременя В.Г. |
|
||
|
5 |
|
- |
2.2 Багатозначні слова і контекст. Пароніми та омоніми у професійному мовленні. Синонімічний вибір слова |
2 |
|
- |
5 |
||
8 |
2.2 Система накопичення кредитів ECTS |
2 |
|
|
Учасники навчально-виховного процесу |
2 |
Закон України «Про вищу освіту». Науково-практичний коментар. За загальною редакцією Кременя В.Г. |
5/5 |
||
9 |
2.3 Освітньо-кваліфікаційні рівні в Україні |
2 |
|
|
Підготовка наукових і науково-педагогічних працівників |
4 |
5/5 |
|||
|
10 |
2.4 Кредитно-модульна організація навчально-виховного процесу |
2 |
|
|
Наукова і науково-технічна діяльність у ВНЗ |
2 |
5/5 |
||
|
11 |
2.5 Система оцінювання студентів ВНЗ |
2 |
|
|
Фінансово-економічні відносини в системі вищої освіти |
4 |
5/5 |
||
|
12 |
|
|
2.6 Залікова робота № 2 |
2 |
|
- |
|
5/5 |
|
|
|
Разом по модулю 2 |
10 |
|
2 |
|
14 |
|
50 |
|
|
|
Всього |
20 |
|
4 |
|
30 |
|
100 |
|
|
|
Залік |
|
|
|
|
|
|
100 |
|